Velkommen til Mies Lopper

Her finner du forskjellige ting som er til salgs, det er noe nytt og mye brukt og det meste kan sendes i posten dersom du ikke bor i Bergen. Da kommer porto i tillegg. Kun forhåndsbetaling eller betaling ved henting i Bergen. Dersom du har noen spørsmål kan du legge inn en kommentar under produktet eller sende meg en e-post :)

fredag 22. juli 2011

Mies lopper på finn.no


Jeg har endel annonser ute på finn.no nå under flyttingen, blandt annet disse..
Mesteparten av tingene kan sendes, så bare å gi en lyd om noen er interessert :)

finnkode=29671450



finnkode=29555149


finnkode=29639015



finnkode=29532648



NB! Annonsene blir oppdatert med jevne mellomrom, så bare å titte innom igjen også.

1 kommentar:

  1. Hei og hopp snupp! :)

    Nå har jeg akkurat vært inne og bestilt bittelitt tupperware hos deg etter å ha sett dette innlegget. Ikke store kjøpet, ,men noen små, nyttige gadgets.

    Tusen takk for herlig pakke ved forrige kjøp hos deg! Boken med gode ord ligger i vesken min, og jeg leste noen ord derfra for venninnen min den dagen jeg tittet på leilighet. Jammen meg fikk jeg den ikke også.8D
    Det er derfor jeg har vært så fraværende i det siste, for jeg har jo nå et stort hus som må tømmes for en hel masse, og jeg har plenty å pusse opp først. Er verken utakknemlig eller bortevekk, bare litt treg grunnet stress lang hele ryggraden.
    Begge hattene var supre, hjertet er glinsende blankt etter en puss, grisen smilende skjønn, og teboksen rommer nå all Yogi teen. Annen te ligger i Blafreboks.
    Tusen tusen takk! =D

    Håper du har fått mulighet til å stresse litt ned med flyttemodusen din. :)

    SvarSlett

Her kan du legge inn spørsmål om tingene i loppemarkedet :)