Velkommen til Mies Lopper

Her finner du forskjellige ting som er til salgs, det er noe nytt og mye brukt og det meste kan sendes i posten dersom du ikke bor i Bergen. Da kommer porto i tillegg. Kun forhåndsbetaling eller betaling ved henting i Bergen. Dersom du har noen spørsmål kan du legge inn en kommentar under produktet eller sende meg en e-post :)

torsdag 11. november 2010

GRATISLOTTERI er AVSLUTTET

Vinnerne annonseres 1 desember :)


Velkommen til mitt gratislotteri. Du kan lese mer om premiene her: PREMIEOVERSIKT

Hvis du har lyst til å være med gjør du slik:

Du får 1 lodd dersom du kommenterer under dette innlegget
Du får 1 lodd hvis du deler link til bloggen min på din Facebookside
Du får 2 lodd ved å linke til giweawayen på din blogg
(se nederst i innlegget om du vil vite hvordan du får det til.)

Altså kan du totalt få 4 lodd. Jeg har ikke lodd for å legge seg til som følger, men blir kjempeglad hvis du vil følge bloggen, og så er det jo praktisk for å følge med og få se hvem vinnerene blir da ;)

NB! Om du ikke har egen blogg, HUSK å skrive din E-POST i kommentaren.
♥ ♥ ♥
Trekning er 1 desember

Lykke til alle sammen :)
♥ ♥ ♥


Slik gjør du for å linke fra bloggen din:
1.Høyreklikk på giveaway bildet over her og lagre det på din pc et sted hvor du lett finner den igjen. (Selv har jeg en egen mappe i "Mine dokumenter" som heter "BLOGG" der lagrer jeg alt som har med blogging å gjøre.)
2.Gå til "Utforming", "Sideelementer", og i en av kolonnene, høyre eller venstre velger du "legg til gadget", så velger du "Bilde". Da får du frem en boks hvor du kan hente frem bildet som hører til givawayen fra din pc, og fylle ut linken med denne adressen: http://mieslopper.blogspot.com/2010/11/gratislotteri-med-trekning-1-desember.html På tekst kan du feks skrive "Giveaway hos Mies Lopper" eller når den trekkes (1 desember). Så lagrer du og simsalabim så er det forhåpentligvis i orden. Alltid lurt å sjekke etterpå at linken virker.

117 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med! Prøver meg med et lykkelodd!

    SvarSlett
  2. 1 stk. lykkelodd er notert, Pia :) Takk for at du åpner dette lotteriet, og lykke til! *♥*

    SvarSlett
  3. Prøver lykken og tar ett lodd!!! Spennende:-)

    SvarSlett
  4. Da er loddet ditt også i kofferten Laila :) Lykke til!

    SvarSlett
  5. Jeg prøver lykken igjen og blir gjerne med. Linker også på bloggen min.

    SvarSlett
  6. Jeg tar to lodd! Linker til bloggen min!!!

    SvarSlett
  7. Camilla, om du linker på bloggen din så blir det TRE lodd. :) får ett for kommentar og to for link :) -og Moski, dine 3 lodd er notert ned også :) LYKKE TIL begge to *♥*

    SvarSlett
  8. Hei og hå! Jeg tar 3 lodd! :) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Det er notert, Hilde :) Lykke til! ♥

    SvarSlett
  10. Blir mer enn gjerne med med full pakke. Har allerede delt den på fjes, og linket den inne hos meg.

    Stor klem! =D

    SvarSlett
  11. Herlig! Det er notert, så tvi tvi! Klem *♥*

    SvarSlett
  12. Ooooh! Lotteri! :D ♥
    Jeg slår til med 3 lodd, jeg :D (link+kommentar)
    God helg!

    SvarSlett
  13. Spennande..
    1.lodd er tatt..

    Ha vakker helg :-)

    SvarSlett
  14. Hej Mie
    Vad roligt att du vill vara med i mitt lotteri och att du har lagt dig som följare. Lycka till.
    Jag vill gärna vara med i din fina giveaway så jag länkar på min blogg blir det 3 lotter?
    Kram:)

    SvarSlett
  15. Nå er loddene deres i kofferten, Kali, Sigrid og Marie :) Lykke til! *♥*

    SvarSlett
  16. Heisan!....jepp her er jeg igjen,hehe.
    Tusen takk for kommentaren i bloggen min.Kjempe koslig :-).Må jo være med på denne giveawayen din,for det er jo såå masse lekkert.Jeg vet for jeg så søte små englene og de sinkeskene i butikken idag,og de var såå fine.
    Kryser fingre,tær og allt som er,og håper på det beste...og sier Tvi,Tvi igjen,hehe.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  17. Jeg glemte ....det blir 4 lodd på meg

    SvarSlett
  18. Alltid koselig med besøk av deg Eva Helen :) Nå er dine 4 lodd i kofferten, Lykke til! ♥

    SvarSlett
  19. Skal si du er gavmild :) Jeg har linket til deg på bloggen, så da blir det 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  20. Jeg hiver meg på her og jeg, synes du har kjempe flotte gevinster:O) jeg er spent nå
    Tar tre lodd hos deg :O)

    SvarSlett
  21. Gavmild? Vent til jeg vinner i Lotto...hehe ;) DA skal det bli tidenes lotteri da tenker jeg!

    Foreløbig får vi nøye oss med mindre ting ;)
    Nå er både Miriam & Tante Fia sine vakre rosa lodd puttet i kofferten :) Lykke til! ♥

    SvarSlett
  22. Ja nå har jeg fått blod på tann!Jeg vant jo trøstepremie,som er under vegs snart, i det forrige lotteriet.
    Hiver meg med igjen hvis det er lov!!?
    3lodd til Solstrålå :o)

    SvarSlett
  23. Da er tre lodd til Solstrålå og ett lodd til Mia i kofferten :) Mia hvis du skal ha mer enn ett, gi meg en lyd. Lykke til begge to! ♥

    SvarSlett
  24. Jeg er med Mie..klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  25. Da er loddet ditt puttet i kofferten, Fruen ♥
    oj vent nå må jeg innom og spørre deg om det er ett eller tre lodd. Lykke til *♥*

    SvarSlett
  26. Da er loddet ditt også i kofferten Lilli :) Nå er det allerede 16 skjønne deltakere og 38 lodd i kofferten. LYKKE TIL *♥*

    SvarSlett
  27. 1 lodd på meg!!!

    Tusen takk for massevis av fine kommentarer inne hos meg :) Settes veldig stor pris på <3

    SvarSlett
  28. Da er loddene deres i kofferten, Stine & Ingvill :) Masse lykke til begge to! Nå er vi på 18 deltakere og 40 lodd i kofferten totalt. wow!

    SvarSlett
  29. Hej Mie!
    Jag är gärna med o tar 2 lotter tack! Länkar med bild från min blogg!

    Klem Jenny

    SvarSlett
  30. Det blir tre lodd Jenny, ett for kommentar og 2 for link fra bloggen :) Så nå er loddene dine puttet i kofferten, lykke til! Kanskje er du heldig enda en gang :D "turgumma", herlig svensk ord! *♥*

    SvarSlett
  31. Hei! Jeg tar gjerne et lodd:-)

    Randi

    SvarSlett
  32. Den er grei Randi :) Da er loddet ditt puttet i kofferten, nå er det 20 deltagere og 44 lodd i kofferten :) Lykke til *♥*

    SvarSlett
  33. Hurra for ny flott giveaway! Tar gjerne tre lodd her og jeg :) Klem

    SvarSlett
  34. Kjekt at du vil være med, nå er loddene dine i kofferten Anette :)Lykke til! *♥*

    SvarSlett
  35. Jeg prøver lykken og blir med med 3 lodd.
    Klem fra Huset på Figgen

    SvarSlett
  36. Nå er det tre lodd i kofferten til Huset på Figgen :) Lykke til! 50 lodd totalt, fordelt på 22 deltakere. wow! Bra start på utlodningen :)

    SvarSlett
  37. Hejsan Mie!
    Det här vill jag inte missa, vilken julklapp det skulle bli....
    4 lotter
    Har länkat till min blogg och på min FB
    Jag hoppas på vinst!
    Ha det så himla gott!!!!!!!!!
    Kram//Kicki

    SvarSlett
  38. Hei Kicki :) Takk for at du vil bli med :) Nå er dine 4 lodd puttet i kofferten, lykke til! *♥*

    SvarSlett
  39. Hejsan!
    Jag prövar lyckan en gång till hos dig=) Länkar från min blogg till din Give-away.
    Kram,
    Regina

    SvarSlett
  40. Nå er dine lodder i kofferten, Regina :) Lykke til! Takk for at du er med :) *♥*

    SvarSlett
  41. Å så spennende! Krysser fingrene med 4 lodd for å vinne meg en spennende 40-årsgave!

    Har lenket her http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/gratilotteri-hos-mies-lopper.html, følger og har delt på facebook http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=176921918988340&id=72497277640&ref=notif&notif_t=like#!/.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  42. hei. jeg prøver lykken med 1 lodd.
    hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  43. HildeM og Marie Elise, nå er loddene deres i kofferten, takk for at dere blir med, og Lykke til :) *♥*

    SvarSlett
  44. såå mye fint! gratulerer med Nille-kalenderen!!=) 1 lodd til meg:):):)
    Hilsen Vilde

    SvarSlett
  45. Hei hei.
    Alltid gøy å bli med på trekninger.
    Eg er med. Har linka og tar tre lodd.
    Er ikkje på facebook.....
    Ha ei fin førjulstid :) Klem

    SvarSlett
  46. Hei Mie:)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/blogglotter-hos-mies-lopper.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  47. Så spännande med utlottning - jag prövar lyckan och länkar från min blogg. Ska även försöka följa på facebook (men jag lovar inte att jag fixar det...)
    Klem Allis

    SvarSlett
  48. hei alle søte loddtagere, jeg ordner loddene deres når jeg er komt hjem fra jobben :) *♥*

    SvarSlett
  49. Vilde, Lever landlig, Siv Anita og Allis, nå er loddene deres puttet i kofferten, lykke til og takk for at dere er med på lotteriet :) *♥*

    SvarSlett
  50. Jeg prøver lykken igjen, jeg, med fire lodd :) Det gikk jo så bra sist!

    Klem fra Toril

    SvarSlett
  51. Jeg hiver meg på med et lodd.
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  52. Den er grei Toril ;) putter dine 4 lodd i kofferten :)

    KRISTIN -har du en epostadresse? (eller blogg?)Det må du ha for at jeg skal kunne kontakte deg hvis du er heldig å vinne noe...

    Lykke til begge to :)

    SvarSlett
  53. Jeg er gjerne med på 4 lodd. :-)

    SvarSlett
  54. Da er loddene dine puttet i kofferten, Hilde :) Lykke til! ♥

    SvarSlett
  55. hei
    takk for hilsen inne hos meg
    og kjekt at du vil være med i lotterit mitt
    lykke til!
    kjekt å finne bloggene dine også. fine!!
    nå vet jeg mye om det! :)
    jeg har bodd i Bergen også.
    nå bor jeg i en av de andre byene du har bodd i! :)

    jeg kjenner forresten dama bak Chamelon i Skostredet! :)

    jeg tar gjerne lodd hos deg
    da blir det tre lodd her. (lenker fra Åpent hus)

    vi blogges
    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  56. Hei på deg Åpent hus :) og takk for hjelpen med det du vet ;) Nå er det lenge siden jeg har vært i Skostredet, savner søndagsmarkedet der...
    Nå er dine tre lodd i kofferten, lykke til *♥*

    SvarSlett
  57. Hei
    Jeg prøver meg med 1 lodd jeg også.
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  58. "liv.fla" har du en EPOST? jeg trenger det for å kunne kontakte deg dersom du er heldig å bli trukket ut :)

    Marit loddet ditt er nå i kofferten, lykke til :)

    SvarSlett
  59. Hei Lillis verden, du er allerede med fra før ;)

    SvarSlett
  60. Hei Mie!
    Så gøy med give-away! ;)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd.
    Ha det så bra!

    Hilsen Nina
    nina.c.hall(at)gmail(dot)com

    SvarSlett
  61. Hit har jag nu hittat och vad ser jag... Klart att jag tar en lott och givetvis så länkar jag me :)
    ha En skön helg

    SvarSlett
  62. Nå er loddene deres i kofferten, Nina & Lotta :) Lykke til! *♥*

    SvarSlett
  63. Jeg prøver meg med et lodd :)

    (siljeso@gmail.com)

    SvarSlett
  64. Hei! har lærte meg å inlegge lenker til andre blogg, takk for det! Da skal jeg prøve lykke med 3 lodd. tusen takk! Klem fra Sol

    SvarSlett
  65. Silje & Sol, takk for at dere vil være med :) Nå er loddene deres i kofferten! Tilsammen er det nå 39 deltakere med 94 lodd i kofferten!!! :D Superbra! Lurer på om vi klarer å begynne på loddbok nr. 2 i løpet av dagen??? Lykke til alle sammen :)

    SvarSlett
  66. Jag vill gärna tävla med en lott:)
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Sånn, da har jeg linket på både Facebook og profilen min - og herved kommentert. Det burde bli hele 4 lodd, det! *krysse fingre*

    SvarSlett
  68. Hei Caroline L og Rødhette, nå er loddene deres i kofferten, lykke til! *♥*

    SvarSlett
  69. Tenk å glemme å melde seg på din flotte Give Away.
    Vil gjerne være med. Jeg er ikke på Facebook, så
    da blir det 3 lykkelodd.
    Ønsker deg en nydelig søndag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  70. Nå er dine tre lykkelodd puttet i kofferten, Mio, tvi tvi! -og dermed har vi bikket 100 lodd, så nå er loddbok nr. 2 åpnet :) tjoho!!!

    SvarSlett
  71. Hei Mie,
    Så fine ting du har i gratislotteriet - jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd :). Håper du har hatt en fin helg. KLem

    SvarSlett
  72. Hei Hilde, da putter jeg dine tre lodd i kofferten nå, lykke til *♥*

    SvarSlett
  73. Kanskje jeg skal prøve lykken jeg også? Jeg legger i alle fall igjen et spor her, så gjenstår det å se. Er helt imponert over all bloggingen du har fått til på kort tid!
    Klem Turid :)

    SvarSlett
  74. Da putter jeg tre lodd til deg i kofferten Turid :) Lykke til! *♥*

    SvarSlett
  75. Jeg vil bli med. 3 lodd på meg.
    Stor klem :-)

    SvarSlett
  76. Prøver lykken med ett lodd denne gangen.
    Ha en fin kommende uke!
    Monica

    SvarSlett
  77. Hei MammaKine og Monica Morpheus, nå er loddene deres puttet i kofferten :) Lykke til! *♥*

    SvarSlett
  78. Tar gjerne et lodd denne gangen også jeg etter flaksen jeg hadde sist! :) Ha en fin dag :) Klem :)

    SvarSlett
  79. Da er loddet ditt i kofferten, Kine Marie *♥*
    Lykke til :)

    SvarSlett
  80. Jeg tar 3 lodd:)Har linket til lotteriet på bloggen min:) Prøver lykken;) Ha en god dag. Hilsen Kari-Anne

    SvarSlett
  81. Kari-Anne, nå er loddene dine i kofferten, lykke til :) *♥*

    SvarSlett
  82. Jeg er så klart med på dette lotteriet ditt også, siden flaksen var på min side sist :) Nydelige premier her også!!!

    Kristin

    Tar forresten med meg tre lodd :)

    SvarSlett
  83. Dine tre lodd er i kofferten, Kristin, Lykke til og takk for at du er med :)

    Nå er det 49 deltakere med tilsammen 119 lodd som kjemper om de 25 premiene. Ganske gode odds foreløbig altså :D Spent på om vi klarer å slå deltakerantall (71) og loddantall (182) for forrige blogglotteri.

    SvarSlett
  84. Jeg prøver lykken med ett lodd. Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  85. Har jeg virkelig ikke meldt meg på denne, det må jeg jo:-)
    Kommentar + link på blogg = 3 poeng det da!
    Klem fra Saga.

    SvarSlett
  86. Ingrid & Saga, nå er loddene deres i kofferten, takk for at dere vil være med, og hjertelig lykke til *♥*

    SvarSlett
  87. Jag tar gärna EN lott :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  88. Hei.
    Da tar jeg tre lodd på dine flotte premier :)
    Ha en fin dag :)
    Klem. Ingunn:)

    SvarSlett
  89. hei og takk for koselig kommentar hos meg :)
    jeg blir gjerne med på premietrekningen din med 3 lodd :) skal linke inne hos meg!

    Håper på vinnerlykke i massevis:):)

    Klem Anita

    SvarSlett
  90. ojojoj! Vi som samler på dette servicet :) det er faktisk tremenningen min som er frk Walsøe i duoen. Vi er med full pott - 4 lodd :)

    SvarSlett
  91. Spacegirl, Ingunn, Anita og SsSsS, nå er loddene deres puttet i kofferten :) 55 deltagere med 134 lodd er nå med. wow! superspnnende :) Lykke til alle sammen *♥*

    SvarSlett
  92. hei:)
    så spennende!
    tar 3 lodd jeg, har linket inne hos meg:)
    ha en fin helg!

    klem fra kine

    SvarSlett
  93. Jeg tar 1 lodd jeg. Håper på å vinne;-)

    SvarSlett
  94. Jeg blir gjerne med og prøver meg med et lodd :)

    SvarSlett
  95. Hei på dere, Kine, Millemilla og Tonje, nå er loddne deres i kofferten :) Lykke til! Nå er de totalt 139 lodd fordelt på 58 deltakere (og jeg er fortsatt spent på om det blir flere enn sist lotteri når det var 182 lodd på 71 deltagere. :D)
    *♥*

    SvarSlett
  96. Dejlig blog... Super søde gaver...
    Jeg snupzer 4 lodder

    Tjek din Give Away på http://missingcreativity.blogspot.com/

    SvarSlett
  97. Da er loddene dine i kofferten LikeBree :) Lykke til! 143 lodder på 59 deltagere nå. (sist 182/71)

    SvarSlett
  98. ble 2 lodd på meg. Linke på face og en komentar:) Liker bloggen din..slet med å linke til siden min

    SvarSlett
  99. Yes. jeg rakk det!
    2 lodd til meg!
    Klem m

    SvarSlett
  100. Hei!
    Så fin blogg du har! Og så mange pene gaver på give awayen. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    Hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  101. Linda Merete, Manuela og Frieblonder, nå er loddene deres i kofferten, så lykke til :) *♥*

    SvarSlett
  102. Prøver lykken med 1 lodd! Tvitvi:)

    SvarSlett
  103. Lykke til Audhild :) Loddet ditt er i kofferten *♥*

    SvarSlett
  104. oioioi, nå er jeg ute i siste lita som vanlig! To lodd på meg- linker på fb, rekker ikke stort mer! Møte etter jobb imorgen, også er det jo gullrekka før tidligvakt på onsdag.

    Nattinatt!!

    Klemmer

    SvarSlett
  105. Heia!

    Ett lodd til meg denne gang!

    God klem.

    SvarSlett
  106. 65 deltakere, 155 lodd...enda et stykke igjen til vi klarer å slå forrige rekord..SÅ spent om vi klarer det :D(sist 182/71)

    Trine & Elisabeth jeg ordner loddene deres når jeg er komt hjem i kveld, er på jobben i dag :)

    SvarSlett
  107. Hei! Hiver meg inn i trekningen på siste dag!!! Hadde jo vært moro om du slår rekorden...så jeg linker også til bloggen min:-)Fantastisk flotte gevinster da... Heldige er de heldige vinnerne!!! Ha ei nydelig adventstid!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  108. Jeg skal selvfølgelig være med, og jeg mener det blir 2 lodd på meg (?).

    Klem

    SvarSlett
  109. Jeg får vel prøve dette da. :-)

    SvarSlett
  110. Du er no bra søt også ja:) linker og skriver her jeg!!!

    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  111. Ruth, Smykkas, Lene og Lisa, skal putte loddene deres i kofferten når jeg kommer hjem. Lykke til! 69 deltagere - 165 lodd ojojoj vi sniker oss innpå rekorden! Spennende!

    SvarSlett
  112. Sånn, nå er loddene deres i kofferten :) en time til lotteriet stenger...ojoj, hvis 3 til deltar slår vi rekorden fra sist lotteri :)

    SvarSlett

Her kan du legge inn spørsmål om tingene i loppemarkedet :)