Velkommen til Mies Lopper

Her finner du forskjellige ting som er til salgs, det er noe nytt og mye brukt og det meste kan sendes i posten dersom du ikke bor i Bergen. Da kommer porto i tillegg. Kun forhåndsbetaling eller betaling ved henting i Bergen. Dersom du har noen spørsmål kan du legge inn en kommentar under produktet eller sende meg en e-post :)

tirsdag 30. november 2010

Nyttårslotteri med trekning 1 januar 2011 er AVSLUTTET

Hva med å starte det nye året med litt hell og lykke? Nå har du sjansen til å melde deg på et lite gavedryss her på Mies Lopper.


Reglene er som så:

Kommentar: 1 lodd
Link fra din blogg til gavedrysset: 2 lodd
Link på Facebook til gavedrysset: 1 lodd

Så totalt kan du ta 4 lodd.

NB! Om du ikke har egen blogg, HUSK Å SKRIVE DIN E-POST i kommentaren :) De som glemmer det, blir ikke med i trekningen.

Jeg gir ikke lodd for å være følger, men blir alltid glad når noen vil følge bloggene mine, og er du følger blir du automatisk med på en egen følgerpremie. De som følger begge bloggene mine, får 2 lodd i følgertrekningen.

Premieoversikten kommer etterhvert, følg med, følg med...

LYKKE TIL
♥ ♥ ♥


Slik linker du fra bloggen din til gavedrysset:

1.Høyreklikk på give-away bildet over her og lagre det på din pc et sted hvor du lett finner den igjen. (Selv har jeg en egen mappe i "Mine dokumenter" som heter "BLOGG" der lagrer jeg alt som har med blogging å gjøre.)
2.Gå til "Utforming", "Sideelementer", og i en av kolonnene, høyre eller venstre velger du "legg til gadget", så velger du "Bilde". Da får du frem en boks hvor du kan hente frem bildet som hører til givawayen fra din pc, og fylle ut linken med denne adressen: http://mieslopper.blogspot.com/2010/11/nyttarslotteri-med-trekning-1-januar.html På tekst kan du feks skrive Give away hos Mies Lopper eller når den trekkes (1 januar). Så lagrer du og simsalabim så er det forhåpentligvis i orden. Alltid lurt å sjekke etterpå at linken virker.

LYKKE TIL
♥ ♥ ♥

35 kommentarer:

  1. Prøver lykken igjen med 3 lykkelodd.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Dette blir min tredje påmelding til giveaway hos deg, og alle gode ting er tre, så jeg blir gjerne med og tar 3 lodd. Linker hos meg.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Prøver lykken med 1 lodd.
    Hilsen Nina C.
    nina.c.hall(at)gmail(dot)com

    SvarSlett
  4. Oi, som du har giverglede! Herlig med mennesker som deg, som gir både fysisk og psykisk. :)
    Klart jeg vil være med på nyttårsfeiring! Har allerede linket deg opp.

    Nå skal jeg oppdatere meg her inne hos deg, så vi sees nok i et annet innlegg. :)

    SvarSlett
  5. Oooh! Dette må jeg bli med på! Jeg har linket på bloggen min og på Facecbook, og herved kommentert, så da bestiller jeg hele 4 lodd! :)

    SvarSlett
  6. Hej Mie!
    Vilka fina utlottningar du har, jag är gärna med och tar en lott tack:)

    Ha en trevlig kväll!

    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Hej Mie!
    Jag provar min lycka igen och tar 2 lotter ;))
    Må gott!
    Kram Allis

    SvarSlett
  8. Hei! Så gøy å vinne trøstepremie i forrige giveaway! Selvfølgelig blir jeg med på denne også! 3 lodd til meg! :-)Hiver meg med som følger også!

    SvarSlett
  9. Hei
    Prøver igjen med et lodd.
    Ha en fin førjuls-tid. :)

    SvarSlett
  10. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/12/nyttars-lotteri-hos-mies-lopper.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Arti! Jeg er med, 2 lodd her da! :=)

    SvarSlett
  12. Så morsomt! Jeg hiver meg med og trekker 3 lykkelodd :D
    *klem*

    SvarSlett
  13. Jeg er med med 1 lodd jeg :)
    Synes det høres spennende ut nemlig :)

    Hadde jo vært superkoselig å vinne :)

    Snill du, og god førjulstid til deg :)

    frkhelene86.blogg.no
    - Helene -

    SvarSlett
  14. så gøy å få være med å prøve lykken her igjen :)

    Jeg trekker 3 lodd !!!

    (klarte å linke jo)

    Klem Anita

    SvarSlett
  15. Prøver lykke ennå en gang jeg :) Tar 2 lodd jeg.

    Klem Linda Merete

    SvarSlett
  16. Jeg blir med på to lodd! :-) Så spennende!

    SvarSlett
  17. Hejsan svejsan!
    Ja, här måste jag vara med.....
    4 lotter, har länkat till bloggen och FB.
    Julkramar Kicki

    SvarSlett
  18. Jeg blir selvfølgelig med:) Fire lodd på meg. Håper dere får en fin "julaften" i morgen! :)

    Klem

    SvarSlett
  19. 3 lodd til meg! Jeg har også en giveaway som avsluttes den 1.1.11. Stilig dato!

    SvarSlett
  20. Ett lodd til meg :) Tenker det må bringe lykke at du heter det samme som meg :)

    SvarSlett
  21. Hei!
    Jeg var så heldig at jeg vant i forrige gavedryss. Men jeg melder meg på denne gangen også jeg :)
    Har lagt ut link på bloggen min, så da blir det vel tre lodd :)

    Ønsker deg en super kveld!
    hilsen frieblonder

    SvarSlett
  22. Hei igjen!!Jeg tar 3 lodd her også jeg,gøy med give away!!klem Linda:)

    SvarSlett
  23. Spennende! prøver meg med 1 lodd.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  24. Hei hei :) Jeg er med med 2 lodder :)

    SvarSlett
  25. Takk for koselig kommentar på min blogg!

    Jeg tar ett lodd :)

    SvarSlett
  26. Jeg blir gjerne med på denne. La meg til som følger også, fordi her var det mye gøy å følge med på :)

    SvarSlett
  27. Det er så gøy med giveaways :)
    Jeg tar 2 lodd :)

    God jul!

    SvarSlett
  28. Klart jeg må prøve lykken. Tvi tvi alle sammen. 2 lodd til meg. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  29. Ja eg vil vere med! Kjekt å ha litt spenning til det nye året kjem!

    SvarSlett
  30. Jeg hiver meg inn i give- awayen din- og satser alt på på et lodd :-) det kan jo gå veien... :-D

    SvarSlett
  31. Så spennende.
    Jeg tar 3 lodd.

    SvarSlett
  32. Hei kjære Mie,
    Tar ett lodd, tør ikke tar flere i siste liten her inne. Det er jo så kort frist igjen. Trodde jeg hadde "meldt" meg på her men har nok glemt det.
    Godt å lese at dere er friske alle tre igjen og ønsker dere alt godt for det nye året og håper det blir et år med mye spennende innholdt.
    Klem H.

    SvarSlett

Her kan du legge inn spørsmål om tingene i loppemarkedet :)